Wednesday, August 19, 2015

Hotel for Dogs (2009) | බල්ලන්ට වෙන්වූ නිවහනක්. [සිංහල උපසිරසි සමඟ]

….. 2015 – 08 – 19 අද මගේ 23 වෙනි උපන් දිනය …. ඔන්න යාළුවනේ මගේ 23 වෙනි උපන් දිනය දවසේ ඔයාලට මගෙන් උපන් දින තෑග්ගක් විදියට මම බයිස්කෝප් 4 ක්ම අරගෙන අවා.. දෙමළ දෙකයි තෙලිගු එකයි එක ඉංග්ලිෂ් බයිස්කෝප් එකකුයි තමයි අද අරගෙන අවේ… 1. Vallinam (2014) — පැසිපන්දුවේ නාමයෙන්.. 2. Boys (2003) — යහළුවෝ.. 3. Adhurs (2010) — නිවුන් සොහොයුරෝ.. 4. Hotel for Dogs (2009) — බල්ලන්ට වෙන්වූ නිවහනක්.. මට මේ බයිස්කෝප් 4ම කරන්න හැමදාමත් වගේ ඉෂාරා නංගි උදව් උණා… මම හිතනවා මගේ මේ පුංචි වැයම සාර්ථක වෙයි කියලා… ස්තුති කරන්න ගොඩාක් අය ඉන්නවා…මුලින්ම මගේ ආදරණිය ඉෂාරා නංගිට.. දෙවනුව මම වගේම සිංහලෙන් උපසිරස බලන්න දෙන අපේ සොයුරු සොයුරියන්ට.. අවසාන වශයෙන් බයිස්කෝප් එකේ සියලුම කාර්යමණ්ඩලයට තුති පුද කරන්න ඕන… තව කියන්න බොහෝ දේ ඇත එකට මේ කාලය නෙවෙයි… ඔන්න මගේ මේ අදියරේ හතරවන බයිස්කෝප් එක ගැන හදුන්වලා දෙන්නයි යන්නේ… 4. Hotel for Dogs (2009) — බල්ලන්ට වෙන්වූ නිවහනක්.. මම හිතනවා මේ බයිස්කෝප් එක ඔයාලා ගොඩ දෙනෙක් බලල ඇති කියලා.. Hotel for Dogs (2009) කියන්නේ English කතාවක. මේක අධ්‍යක්ෂණය කරලා තියෙන්නේ Thor Freudenthal මේක එලියට ඇවිත් තියෙන්නේ 16 Jan 2009. මේ බයිස්කෝප් එක IMDb 5.3 / 10 අරන් තියනවා.. බයිලා ඇතිනේ කතාව පොඩ්ඩක් කියන්නම්කො.. ඇන්ඩ් සහ බ්රුස් දෙමාපියන් නොමෙතිව බර්නි කියන කෙනා යටතේ හැදෙන ළමයි දෙන්නෙක්. මෙයාල ඉන්නේ ලොයිස් කියලා පවුලක. මෙයාලගේ බල්ලාගේ නම ෆ්‍රයිඩේ. එත් මේ ලොයිස් පවුල බල්ලන්ට කැමති නැහැ. මෙයාලා ජිවත් වෙන නගරේ නීතියක් තමයි අනාථ වෙච්ච බල්ලන්ව අරන් ගිහින් පැය 70 ඇතුළත වැඩිහිටි කව්රු හරි ආවේ නැත්නම් හොයාගෙන ඒ බල්ලන්ව මරණ එක. මේ ෆ්‍රයිඩේවත් දවසක් පාරේ ඉදලා එහෙම අරන් යනවා. මේ ළමයි දෙන්නා කොහොම හරි ෆ්‍රයිඩේව නිදහස් කරගන්නවා. එහෙම නිදහස් කරන් එන අතරතුර මෙයාලා ඉන්න තැනම කඩයක් හොරුන් විසින් කඩනවා. එතනට එන පොලිසියට බය උණ ළමයි සහ බලු පැටියා දුවගෙන යනවා. ඒ අතරමග ෆ්‍රයිඩේ පරණ හෝටලයක් ඇතුළට යනවා. ෆ්‍රයිඩේව හොයන යන ළමයි දෙන්නට මුණ ගැසෙන්නේ කවුද? එයාලට ෆ්‍රයිඩේව හැමදාම ආරක්ෂා කරන්න පුළුවං වෙයිද? මේ පවුලට තව එකතු වෙන්නේ කවුද? ෆිල්ම් එක බලලම ඉන්නකෝ…. ඇති ඇති.. අරගෙනම බලන්නකෝ… මගේ මේ පුංචි වැයම සාර්ථකයි හෝ අසාර්ථකයි කියලා හිතනවානම් පොඩි අදහසකුත් දාල යන්නකෝ… අඩුම තරමේ බයිස්කෝප් එක වැඩක් නැහැ හරි කියලා කියන්නකෝ.. ඔයාලගේ අදහස්වලින් තමයි අපිව දිරිමත් කරලා තව තවත් බයිස්කෝප් එක දියුණු කරන්න තව තවත් බයිස්කෝප් අරගෙන එන්නේ… ප්‍රසිද්ධියේ කියන්න බැරිනම් මගේ මුහුණ පොතට ඇවිත් කියලා යන්නකෝ… fb.com/charuka4u… ඉතින් ජය… ඊළග බයිස්කෝප් එකේදී හම්බවෙමු….


මෙන්න ලින්ක් එක..

http://www.baiscopelk.com/hotel-for-dogs-2009-with-sinhala-subtitle/

No comments:

Post a Comment