Wednesday, August 19, 2015

Adhurs (2010) | නිවුන් සොහොයුරෝ. [සිංහල උපසිරසි සමඟ]



….. 2015 – 08 – 19 අද මගේ 23 වෙනි උපන් දිනය ….

ඔන්න යාළුවනේ මගේ 23 වෙනි උපන් දිනය දවසේ ඔයාලට මගෙන් උපන් දින තෑග්ගක් විදියට මම බයිස්කෝප් 4 ක්ම අරගෙන අවා.. දෙමළ දෙකයි තෙලිගු එකයි එක ඉංග්ලිෂ් බයිස්කෝප් එකකුයි තමයි අද අරගෙන අවේ…
1. Vallinam (2014) — පැසිපන්දුවේ නාමයෙන්..
2. Boys (2003) — යහළුවෝ..
3. Adhurs (2010) — නිවුන් සොහොයුරෝ..
4. Hotel for Dogs (2009) — බල්ලන්ට වෙන්වූ නිවහනක්..
මට මේ බයිස්කෝප් 4ම කරන්න හැමදාමත් වගේ ඉෂාරා නංගි උදව් උණා… මම හිතනවා මගේ මේ පුංචි වැයම සාර්ථක වෙයි කියලා…
ස්තුති කරන්න ගොඩාක් අය ඉන්නවා…මුලින්ම මගේ ආදරණිය ඉෂාරා නංගිට.. දෙවනුව මම වගේම සිංහලෙන් උපසිරස බලන්න දෙන අපේ සොයුරු සොයුරියන්ට.. අවසාන වශයෙන් බයිස්කෝප් එකේ සියලුම කාර්යමණ්ඩලයට තුති පුද කරන්න ඕන… තව කියන්න බොහෝ දේ ඇත එකට මේ කාලය නෙවෙයි… ඔන්න මගේ මේ අදියරේ තුන්වෙනි බයිස්කෝප් එක ගැන හදුන්වලා දෙන්නයි යන්නේ…
3. Adhurs (2010) — නිවුන් සොහොයුරෝ..
මේක අධ්‍යක්ෂණය කරලා තියෙන්නේ S. Shankar. මේක එලියට ඇවිත් තියෙන්නේ Jan 13, 2010. කතා කාලය පැය දෙකයි විනාඩි 17 ක් වෙනවා… මේ බයිස්කෝප් එකේ කතා නායිකාව sheela kaur කතා නායකයා N. T. Rama Rao Jr. මේ බයිස්කෝප් එක IMDb 6.7 / 10 අරන් තියනවා.. බයිලා ඇතිනේ කතාව පොඩ්ඩක් කියන්නම්කො…
පෙනුමෙන් එක වගේ දෙන්නෙක්.. එක්කෙනෙක් පුජක චාරි. අනිත් කෙනා නරසිම්හා. දෙන්නා එකම තැන හිටියොත් කොහොම ඉදිද්ද? එකම පෙනුම හැබැයි හැසිරීම වෙනස්. දෙන්නට දෙන්නා දන්නේ නැහැ එයාලාට නිවුන් සහෝදරයෝ ඉන්නවා කියලා. ඉතින් එයාලා දෙන්නා වටේ ඉන්න අයටත් දෙන්නව හදුනා ගන්න බැරිව එක එක සිද්ධි දාමයන් මෙම ෆිල්ම් එක තුළ සිද්ධ වෙනවා. කව්රුත් නොදන්න කතාවක් තමයි මේ දෙන්නගෙම තාත්තාව ඩොන් කියල කෙනෙක් හංගන් ඉන්නවා කියන එක. ඒක මෙයාලා දැනගත්තම මොනවා වෙයිද? මේක එක විදියකින් හාස්‍යජනක ෆිල්ම් එකක්. තවත් පැත්තකින් සටන්කාමී ෆිල්ම් එකක්. හරියටම මේ ෆිල්ම් එකේ ඉන්න නිවුන් දරුවන් දෙන්නා වගේ.
ඇති ඇති.. අරගෙනම බලන්නකෝ…
මගේ මේ පුංචි වැයම සාර්ථකයි හෝ අසාර්ථකයි කියලා හිතනවානම් පොඩි අදහසකුත් දාල යන්නකෝ… අඩුම තරමේ බයිස්කෝප් එක වැඩක් නැහැ හරි කියලා කියන්නකෝ.. ඔයාලගේ අදහස්වලින් තමයි අපිව දිරිමත් කරලා තව තවත් බයිස්කෝප් එක දියුණු කරන්න තව තවත් බයිස්කෝප් අරගෙන එන්නේ… ප්‍රසිද්ධියේ කියන්න බැරිනම් මගේ මුහුණ පොතට ඇවිත් කියලා යන්නකෝ… fb.com/charuka4u…
ඉතින් ජය… ඊළග බයිස්කෝප් එකේදී හම්බවෙමු….

මෙන්න link ඒක..

http://www.baiscopelk.com/adhurs-2010-with-sinhala-subtitle/

No comments:

Post a Comment